Sidor

lördag 13 augusti 2011

Kosteröarna del 1


Hemma på säker mark efter en härlig vecka på västkusten! Dagarna ägnades åt sol, bad, fiske och trevliga utflykter var och varannan dag, så nu bör man vara utvilad ett litet tag iallafall.
En hel del bilder blev det också, har inte fått in kamerabilderna i datorn än men har en bunt tagna med mobilkameran som ni kan tjuvstarta med att kika på.


Jag lyckades minsann fiska upp 5 finfina makrillar!




Strandbus med småsystrar.

Antar att detta är en syrsa, den var iallafall gigantiskt stor.

Jag har köpt mig ett snäckinspirerat och somrigt armband.

På vägen hem så stannade vi till i Edleskog på ett av de mysigaste ställena efter vägen, Edleskogs wärdshus, som är resturang och hotell och fantastisk inrett. 
Se själva!


Kycklingfilé och potatisgratäng var mums!


Visst är denna lilla fågelholk helt bedårande?



Vore jag fågel skulle jag genast flytta in!

Porslin i alla möjliga härliga färger.

Såna här små bakverk i porslin stod lite här och där
 och bara var söta.




Mjölkkanna i miniformat.


En underbart vackert skåp..

..med underbart vackra ting inuti. 

Återkommer med en mindre bildbomb inom kort!


Hej så länge!

Home again after a glorious week on the West Coast! 
The days has been devoted to the sun, swimming, fishing and pleasant excursions. 
More pics are coming soon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Super fina bilder! Tack för en trevlig vecka storfiskarn ;-) kram från lilla syster E.

Lisa sa...

Tack själv du! Jag ska lära dig hemligheten bakom fiskelyckan, sen blir du bäst! ;)