Sidor

fredag 5 augusti 2011

Åter på hemmaplan efter ytterligare två trevliga dagar i Rättvik. Jag och min vän Carin gjorde ett besök på marknaden ute på travbanan och fick med oss ett och annat fynd hem! Jag köpte en bunt gamla tidningar för 35 kr och en finfin armbandsklocka för otroliga 10kr! Carin köpte en supersnygg svart handväska, som jag blev lite smått avundsjuk på trots att jag redan har fyrtioelva andra. 
Nu är det inte många timmar kvar innan det bär iväg neråt landet för att semestera en vecka på västkusten, härligt!


Carin var lika snygg som alltid!






När vi åkte upp till Vikarbyn för att äta pizza 
så passade på att smygfota några fler snygga bilar.


Min armbandsklocka.

Visst är den väl fantastiskt fin!?




Nu har jag lite att läsa under semestern!

Back home after a couple of days in Rättvik. I and Carin visited the big market place at the racetrack and did some finds. I bought me a wrist watch and a bunch of old women's magazines, so now I have something to read during my vacation week on the West Coast. 
We travel early tomorrow, so good night to you all!

1 kommentar:

Erika sa...

Fina bilder, som alltid. Klockan är superfin.