Sidor

torsdag 4 augusti 2011


Denna vecka är det Classic Car Week i Rättvik, så om ett par timmar drar vi iväg upp igen för att se på vackra bilar, lyssna på bra musik och dricka en kall öl eller två. Det skulle vara jättekul att campa där under veckan, men vi har rätt så nära dit ändå och det alltid skönast att få komma hem och sova i sin egen säng, i alla fall när man är så hemkär som mig.
På lördag åker jag, min kärlek, min far och några av mina syskon till västkusten för att semestra och bara ha det härligt en vecka, gissa om jag längtar!

Ni får lite bilder från tisdagens äventyr, då jag och två tjejkompisar åkte tåg upp till Rättvik och bara att kunna ta tåget är ju både jättesmidigt och himla bra, och ingen behövde vara chaufför.


Och man kan passa på att sminka sig på tåget, ypperligt bra ju!

Vi hälsade på en stund hos hos mamma med sambo som bor på campingen.

Ja, jag tror nog är det tur att detta kort är suddigt!





Återkommer med fler bilder efter kvällens äventyr, ciao!

This week it's Classic Car Week i Rättvik, and we are soon heading up there! (The pictures are from tuesday night in Rättvik with my gals.)