Sidor

onsdag 15 juni 2011


Idag var det en riktig turdag, för dels har jag hittat mina tjusiga sommarsandaletter och så har jag fått ett par finfina saker från min far och även utav min snälla vän Dan.
Av far fick jag tre stycken fina ytterkrukor och av Dan fick jag en mindre flock porslinsrådjur och ett urgulligt kaninpar i porslin och nu får dom stå i köksfönstret och kika ut.

Sen har det fikats med grädde och persikohalvor, mums!



Söta små bambis.


A day of luck! I found my lovely sandals today and recieved some great gifts such as three flowerpots and a bunch of porcelain figurines.

2 kommentarer:

Erika sa...

Vilka söta porslinsdjur. Och skorna ser skitsnygga ut.

Lisa sa...

Skorna hade jag nästan glömt att jag hade, jättekul att jag hittade dom för jag har kikat på liknande som jag vill ha. Men jag hade visst redan ett par i gömmorna.. hihi.