Sidor

måndag 16 maj 2011

Idag är jag väldans trött och seg, 
men med en kopp kaffe så kanske man kvicknar till.
Jag passar på att dela med mig av några saker 
som i alla fall gör mig glad & pigg!

Mina underbara assietter från Rörstrand, har senast igår avnjutit fruktsallad på dessa skönheter.

Jag undrar vem som ägde dessa skönheter när de var nya, 
och tänk vad dessa skor kan ha varit med om i sina dagar.

Pelargoner kan man ju inte annat än älska.


Det är så härligt när man äntligen får börja plantera dessa vackra penseér.

Vyn från mitt köksfönster

Gamla amerikanska bilar av denna modell gör mig knäsvag!

Visst har jag piffiga solglasögon?

Med härliga Andrews Sisters 
kan man ju inte bli annat än pigg & glad!

Today I was awfully tired, hopefully a cup of coffee will make it better! 
Above is some of the things that gives me joy on a day like this.

Inga kommentarer: