Sidor

onsdag 4 maj 2011

Här under påsk så var det samtidigt min födelsedag, och jag fick många fina saker av nära och kära!

Muffinsbok med massor av smarriga tips, present från lillasyster.





Även denna härliga trädgårdsbok fick jag av syster.

Är detta inte en total fröjd för ögat? 
Husmoderns Bok anno 1907
    Husmoderns Läkarlexikon A-F anno 1934
Husmoderns "sätt"-bok del 1 anno 1937

Stort tack till min kära vän Dan!


Den här oumbärliga informationsboken gav jag till mig själv 
och den är ju ett måste om man ska ge sig ut i trafiken.





Även en underbar liten almanacka.

Vackra tulpaner fick jag en hel del av.


En spännande fröblandning!

Ett underbart tidningsställ fick jag av min far.

Perfekt!

Då det var en otroligt varm dag så kalasade vi ute på verandan, 
och då passade jag på att använda min gul/vit randiga härliga klänning!

Recently it was my birthday and I got a lot of great gifts from my family and friends!

Inga kommentarer: