Sidor

torsdag 7 april 2011

Igår hämtade jag som sagt ut min kamera, men när jag väl var hemma och testade den så då var det exakt samma fel som när jag lämnade in den.. man kan ju just undra om dom ens försökt laga den??

Den lilla återvinnaren i mig hittade minsann lite bra tips på vad man använda sin trasiga kamera till!




Inte illa va?

Jag passade på att prova min mjuka värmespolar igår och fick till det ganska bra. Som tur är så har jag en ganska okej kamera i mobilen, så ni kan få se resultatet.




Sen kom solen och det var minst sagt härligt att sitta på verandan med en kaffekopp och bara njuta!

Yesterday I got my camera back, but once I was home and did some test photos then it was exactly the same fault as when I left it in the store .. I beginning to wonder if they even tried to fix it?
Luckily there is some other things that a camera can be used as.

I also used my soft heating rolls yesterday. I have a pretty okay camera in the phone, so I at least get to show the result.

Inga kommentarer: